شناسه خبر : 94609
شنبه 07 آبان 1401 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایتی از خصوصیات بسیجی شهید ‌"هادی چاکسری"

فیلم| روایتی از خصوصیات بسیجی شهید ‌"هادی چاکسری" / جوان دهه هفتادی که عاشق "امام حسین(ع)" بود‌

دایی بسیجی شهید هادی چاکسری با اشاره به خصوصیات اخلاقی خواهرزاده‌ شهیدش گفت: در طول عمرش یک بار هم درگیری نداشت و کل عشقش در زندگی به امام حسین(ع) بوده و تمام تفریحش هیئت بوده است.

امیر صدرنژاد در گفت‌وگویی با اشاره به خصوصیات اخلاقی خواهرزاده‌ شهیدش هادی چاکسری که شامگاه پنجشنبه پنجم آبان ماه به دست فردی مسلح به شهادت رسید، اظهار کرد: هادی‌ آقا در عمر سی ساله‌اش که از پانزده سالگی نماز بر علی واجب شده بود، بیش از 20 سال نماز خواند و یک صبح نماز صبح قضا نداشت.

وی افزود: در طول عمرش یک بار هم درگیری نداشت و کل عشقش در زندگی به امام حسین(ع) بوده و تمام تفریحش هیات بوده است.

صدرنژاد تصریح کرد: هیچ تفریح و کاری را به غیر از امام حسین(ع) ترجیح نمی‌داد و مسئول تبلیغات هیات علی اصغر(ع) بوده است.

دایی بسیجی شهید هادی چاکسری با اشاره به خصوصیات اخلاقی‌اش گفت: در طول زندگی‌اش هیچ درگیری حتی با دوستانش نداشت و بسیار پسر سر به زیر و مودبی بود.

وی ادامه داد: با وجود فیلمش می‌بینید که ناجوانمردانه مورد هدف قرار گرفت، علی آقا برای خرید دارو رفته بودند که جلوی داروخانه از پشت وی را مورد هدف قرار دادند.

صدرنژاد با تاکید بر اینکه معلوم نیست اهداف آنها چیست اینکه می‌خواهند ناامنی را بیشتر کنند یا بگویند که امنیتی وجود ندارد، اظهار داشت: امیدواریم با شناسایی و دستگیری این قاتل به سزای عملش برسد و خونش ریشه دشمنان این کشور را بکند.

 

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi